TRY Apt styrker laget med tre

Alexander Solbakken, Emilie Berget og Magnus Snickars er ansatt i TRY-husets design- og creative tech-byrå.

Nyansatteapt
Alexander Solbakken, Emilie Berget og Magnus Snickars. Foto © TRY Apt

Daglig leder Trine Harnes forteller at til tross for pandemien, så ble 2020 et godt år for TRY Apt. Samtidig understreker hun at det forplikter med pallplassering i Byråprofil, stor etterspørsel av digitale kommunikasjonsløsninger som skiller seg ut og fornøyde kunder.

– Derfor er vi alltid på jakt etter dyktige fagressurser som kan designe og utvikle løsninger som treffer målgruppene. Disse tre nyansettelsene blir utvilsomt en verdifull forsterkning i det arbeidet, sier hun.

Alexander Solbakken har jobbet som utvikler i over åtte år og kommer til TRY Apt fra NORD DDB.

– Min motivasjon for å begynne i TRY Apt er at selskapet har de mest sylskarpe og kreative fagfolkene i norsk reklamebransje. Du har spesialister her innenfor områder som kan virke snevre, men som gir helt ville resultater i en utviklingsprosess. Å jobbe med og lære av dem gir gode muligheter for meg å vokse faglig, sier han.

Emilie Berget har jobbet som designer i Making Waves i seks år, med alt fra trykk til merkevarebygging, UX og visuell design.

– TRY Apts kreative løsninger har gjennomgående høy kvalitet. Det å bli en del av dette fagmiljøet er rett og slett utrolig gøy, og gir litt klype i armen-følelse. Nå gleder jeg meg til å jobbere tettere med spesialister innen branding og motion design, og være med på å skape gode digitale brukeropplevelser, sier hun.

Magnus Snickars har også bakgrunn i NORD DDB samt SMFB. Snickars, som han kalles på svensk-norsk folkemunne, jobber med både print og digitale flater og har de siste årene også utforsket motion design.

– Å få jobbe i tverrfaglige team bestående av spesialister i hvert ledd, er veldig inspirerende når man utvikler kreative løsninger. Derfor er jeg veldig godt fornøyd med å kunne bidra i et selskap der det alltid er arbeidsmetoden, sier Snickars.