TRY Innhold ansetter Eva Reppen som ny innholdsprodusent

Til tross for koronavirus og en turbulent vår, opplever TRY Innhold stor pågang og ansetter Eva Reppen som ny innholdsprodusent.

Bilde Eva Lene
Eva Reppen og Lene Vintervoll. Foto © TRY

Eva Reppen er en kreativ og veldig allsidig innholdsprodusent. Det passer bra inn i TRY innhold med alle de ulike type kundene og oppdragene vi har. Vi er veldig glad for at hun ville bli en del av teamet vårt, sier leder av TRY Innhold, Lene Vintervoll.

Reppen har en bachelor i reklame fra australske Edith Cowan University, og har jobbet 10 år i ulike medie- og reklamebyråer, deriblant Los & Co og Marvelous. Reppen kommer nå fra stillingen som innholdsprodusent i Schibsted Partnerstudio.

I TRY Innhold skal Reppen jobbe med ulike former for historiefortelling for TRY sine kunder.

– TRY Innhold jobber med utrolig mange spennende oppdrag innenfor innhold, reklame, merkevarebygging og historiefortelling. Jeg er veldig glad for å være med på laget sammen med disse flinke folka, og gleder meg til å jobbe på mange engasjerende prosjekter framover, sier Reppen.