Tyngre satsing på markedskommunikasjon

Dinamo PR har ansatt kommunikasjonsrådgiver Elin Ytterdahl Tohje, og forsterker dermed satsningen på markedskommunikasjon.

Elin Ytterdahl Tohje (35) har i løpet av de siste ti årene spesialisert seg innen markeds-PR. Nå er hun tilbake i Dinamo PR etter fem år som rådgiver i henholdsvis PR-operatørene og MS&L. Ytterdahl Tohje var med på oppstarten av MS&L Oslo i 2006, og har jobbet som seniorrådgiver for en rekke norske og internasjonale merkevarer. Tidligere har hun også jobbet i Findexas informasjonsavdeling.



Som kundeansvarlig skal Tohje lede team som arbeider med oppdragsgivere innen forbrukerrelatert markedskommunikasjon.

Bevare og fornye. Dinamo PR gjorde noen strategiske endringer i fjor, og har behov for økt kompetanse innen noen områder, deriblant markedskommunikasjon.
– Med ansettelsen av Elin forsterker vi ytterligere vår satsning på strategisk markedskommunikasjon, og vi er veldig glade for å ha henne tilbake. Vi tror hun både kan ivareta våre eksisterende kunder og bringe nye spennende oppdrag til huset, sier daglig leder i Dinamo PR, Berly Lund Grønning.

– Jeg er glad for å være tilbake i Dinamo og ser frem til å jobbe med Dinamos spennende kunder, og med dyktige og hyggelige kolleger i et unikum av et miljø her på Lagåsen. Dinamo er i seg selv en merkevare som nyter stor respekt både hos kunder og konkurrenter, sier Elin Ytterdahl Tohje.