Vild jakt etter nye folk – henter fra Fjong og Gambit

Design- og innholdsbyrået Vild har rustet med to nye fjes: Ane Sandberg og Thea Skjelbred er hentet inn for å styrke innholds- og sosiale medier-avdelingen.

AVE9817
Ane Sandberg (v) og Thea Skjelbred (h) er på plass i tekst- og sosiale medier-avdelingen hos Vild AS. De jobbet tidligere i Gambit og FJONG. Foto: Anne Valeur

Vild er i ansettelsesmodus om dagen, og gleder seg over sine nye ansatte. PR- og innholdsrådgiver Ane Sandberg fra kommunikasjonsbyrået Hill+Knowlton sørger for at de ikke bare kan produsere godt innhold, men samtidig ha følere ute på PR og hjelpe kunder med å få saken sin på trykk. 


– Jeg har fulgt med på gjengen i Vild det siste året, og synes miksen med tekst, sosiale medier og grafisk design er en veldig spennende og, ikke minst, relevant kombinasjon. Jeg digger også at Vild strekker seg fra Grønland til Manhattan. At design- og innholdsbyrået har ambisjoner om å satse over Atlanteren, samtidig som de har et hjerte for det norske og skandinaviske, er musikk i mine ører! 

Sandberg legger til at hun gleder seg til tiden fremover hos Vild, og håper hun kan bidra med å gjøre dem enda mer synlige for flere folk og merkevarer som trenger hjelp med design, tekst og sosiale medier, sier Sandberg.

Fjong ansatt

Tidligere i år ansatte byrået også Thea Skjelbred. Hun jobbet sist i startup-en FJONG. Hun begynte i Vild i februar og har funnet seg godt til rette som sosiale medier-ekspert i byrået.

– Jeg søkte meg videre til den flotte gjengen i Vild fordi det er et byrå i en perfekt størrelse og alle jobber sammen mot et felles mål. Jeg synes også at det er veldig spennende å jobbe med så varierte kunder – alt fra saft og syltetøy, til eiendom og advokatfirma. Ellers fulgte jeg med på Vild i sosiale medier, og kunne ikke annet enn å søke på stillingsutlysningen jeg kom over. Det er 100 prosent den beste avgjørelsen jeg har tatt. Her er det masse kule og inspirerende folk, sier Skjelbred.

Byrået teller i dag åtte ansatte med sine fire grafisk designere og fire rådgivere på innhold og sosiale medier. Byrået fortsetter å vokse, og tross for to nyansettelsen i år, ser de ikke bort ifra å utvide gjengen enda mer før året er omme.