We Oslo styrker seg digitalt
We Oslo styrker sin designkompetanse og henter Synne Mo fra Netlife.

We Oslo har i løpet av de siste årene fått et solid fotfeste i designmiljøet i Norge. Byrået har sitt faglige ståsted i identitetsdesign, og jobber med noen av landets største merkevarer. – Nå vil byrået styrke sin digitale kompetanse, forteller daglig leder Linn Bakke. – Digitalt design er en selvfølge i utvikling og forvaltning av merkevarer, og det er viktig for oss å kunne bistå kundene våre i alle ledd.
Som et ledd i utviklingen av selskapet har We Oslo ansatt Synne Mo som ny seniordesigner. Mo kommer fra stillingen som designer i Netlife, hvor hun siden 2018 har jobbet med kunder som IOC/International Olympic Committee, Direktoratet for e-helse og Norsk Sykepleierforbund. Linn Bakke gleder seg over å ha fått henne med på laget.
– Synne har med seg erfaring fra et av landets ledende digitale designmiljøer, og har i tillegg solid bakgrunn fra identitetsdesign og designdrevet kommunikasjon. Vi er inne i en spennende tid, og med Synne på laget har vi sikret oss en kompetanse vi vet mange kunder etterspør, sier Bakke.
Rustet for større digitale prosjekter
– Synnes erfaring og lidenskap for identitetsdesign og håndtverk passer oss perfekt, sier kreativ leder Kristine Lillevik. – Og nå, med Synne ombord er vi godt rustet for å gjennomføre større digitale prosjekter fra A til Å.
Mo gleder seg til å kombinere kunnskapen hun har med seg fra Netlife med den sterke håndverkskulturen i We Oslo.
– Jeg har fulgt We Oslo fra starten av, og for meg representerer We Oslo en perfekt kombinasjon av flinke folk, spennende kunder og riktig fokus. Jeg ser frem til å jobbe i et mindre og mer spesialisert merkevaremiljø, og har allerede funnet meg svært godt til rette her på hjemmekontoret mitt, forteller hun.