We Oslo styrker seg digitalt

We Oslo styrker sin designkompetanse og henter Synne Mo fra Netlife.

Synnemo
We Oslo styrker sin digitale kompetanse og henter Synne Mo fra Netlife.

We Oslo har i løpet av de siste årene fått et solid fotfeste i designmiljøet i Norge. Byrået har sitt faglige ståsted i identitetsdesign, og jobber med noen av landets største merkevarer. – Nå vil byrået styrke sin digitale kompetanse, forteller daglig leder Linn Bakke. – Digitalt design er en selvfølge i utvikling og forvaltning av merkevarer, og det er viktig for oss å kunne bistå kundene våre i alle ledd.

Som et ledd i utviklingen av selskapet har We Oslo ansatt Synne Mo som ny seniordesigner. Mo kommer fra stillingen som designer i Netlife, hvor hun siden 2018 har jobbet med kunder som IOC/International Olympic Committee, Direktoratet for e-helse og Norsk Sykepleierforbund. Linn Bakke gleder seg over å ha fått henne med på laget.

– Synne har med seg erfaring fra et av landets ledende digitale designmiljøer, og har i tillegg solid bakgrunn fra identitetsdesign og designdrevet kommunikasjon. Vi er inne i en spennende tid, og med Synne på laget har vi sikret oss en kompetanse vi vet mange kunder etterspør, sier Bakke.

Rustet for større digitale prosjekter

– Synnes erfaring og lidenskap for identitetsdesign og håndtverk passer oss perfekt, sier kreativ leder Kristine Lillevik. – Og nå, med Synne ombord er vi godt rustet for å gjennomføre større digitale prosjekter fra A til Å.

Mo gleder seg til å kombinere kunnskapen hun har med seg fra Netlife med den sterke håndverkskulturen i We Oslo.

– Jeg har fulgt We Oslo fra starten av, og for meg representerer We Oslo en perfekt kombinasjon av flinke folk, spennende kunder og riktig fokus. Jeg ser frem til å jobbe i et mindre og mer spesialisert merkevaremiljø, og har allerede funnet meg svært godt til rette her på hjemmekontoret mitt, forteller hun.