Kurs i Performance Marketing 20. januar
Hva er egentlig Performance Marketing og hvordan ivaretar man den gode ideen og sikrer en god gjennomføring ved hjelp av Performance Marketing?
Dato: 20. januar
Kl. 09.00 – 14.00
Sted: Mesh, Tordenskiolds gate 7, Oslo
Kr. 2.100 for KF-medlemmer Kr. 3.300 for andre
Påmeldingsfrist (bindende): 14. januar til aksel@kreativtforum.no
Kurset er først og fremst laget for alle som jobber i kreative byråer eller hos kunder. Vi forsøker å gi deg bedre forståelse for hva Performance Marketing egentlig er og samtidig hvorfor det er så viktig å ha fokus på dette i forbindelse med den gode ideen. Og hvordan Performance Marketing kan hjelpe den gode ideen til å utnytte sitt fulle potensiale.
Innhold:
- Hvordan planlegge Performance Marketing inn i den gode ideen?
- Hva menes med/hva er Performance Marketing?
- Betalt og organisk søk
- Webanalyse/Analytics, videreutvikling, testing, optimalisering
- Sosiale medier/Innholdsoptimering
- Ressursplanlegging
- Cases
Ansvarlige for innhold og gjennomføring:
Erik Thorsen, rådgiver Performance Marketing, IuM
Ole Hazle, Head of Performance, Vizeum