Nedtelling til Gullblyanten: Mads og Christopher

Saatchi & Saatchi-kreatørene Mads Rønold og Christopher Køltzow ser i Cristal-kulen og forutsier både gull, sølv og diplom i et utvalg av kategoriene i Gullblyanten (samt én fantasikategori).

81903 d4172 original
Født sånn, ikke blitt sånn: Råneren i reklamefilmen for Rema Forsikring.

– Vi hopper over butikken og andre fine jobber som allerede er nevnt, for det er mange som fortjener premie. Vi klarte ikke å begrense oss til tre, men byr til gjengjeld på valør og kategori jobbene premieres i, forteller Mads Rønold og Christopher Køltzow i Saatchi & Saatchi.

Christopher Køltzow (t.v.) og Mads Rønold.

– Morsom reklame for smart tjeneste. Gøy at rånere blir født sånn, ikke blir sånn, og bra at alle får som de fortjener hos Rema 1000 Forsikring.


– Når ikke engang verdens smarteste mann kan forstå hvordan man kan få en Big Chicken Cajun-meny for 69 kr, så må det være et utrolig godt tilbud. Vi biter på!


– Her har Heydays fått til noe veldig fint. En fleksibel, innbydende og sjarmerende profil. De har gjort det, om mulig, enda tøffere å bruke bysykkel. To pedaler opp!



– En jobb som både forundrer og forfører. Vi vet ikke helt hva vi skal føle etter å ha sett filmene, men vi er sikre på at det var noe viktig. Da har de vel gjort noe riktig?


– Det er deilig å se at både byrå og kunde har senket skuldrene og laget en skikkelig nostalgibombe, strippet for kjøpspress. Vi humrer inn i solnedgangen med partybåten.

Kjøp billett til Gullblyanten innen 14. februar. Prisutdelingen foregår 3. mars på Radisson Blu Plaza.