100 000 kr i tips

R Qv Ww A Zm Closeup
R Qv Ww A Zm A4
R Qv Ww A Zm Tips
Sendt inn av
Sollin Sæle
Kunde
Mills
Mills har har holdt til på Grünerløkka siden 1885. Men de har vært for dårlige til å fortelle det til naboene sine. Det er synd, ettersom nærområdet kanskje har den høyeste konsentrasjonen av opinionsledere innen mattrender i hele landet.<br /><br />Under lockdown øsnket de å gi tilbake til nærmorådet sitt.<br /><br /><br />Oppgaven var å bruke 100 000 kr på en måte som 1. Kunne spre håp og motivasjon i nabplaget og 2. kunne få mest mulig fortjent oppmerksomhet av målgruppen. Løsningen ble å satse hele summen på fortjent oppmerksomhet, ved å dele ut alle pengene til lokale butikker som slet under lockdown i form av tips.<br /><br />Stuntet fikk så mye positiv oppmerksomhet at Mills valgte å doble summen til 200 000 kr etter noen få dager, og har besluttet at de skal gjøre 100 000 kr i tips til en permanent årlig tradisjon for nabolaget.<br /><br />Helt uten mediebudsjett! <br />(det gikk heller til lokale steder)

Bidragsytere

  • Sollin Sæle
    Kreatør
  • Lars Marius Lauten
    Ansvarlig hos kunde / Markedsdirektør
  • Kjersti Johannesen
    Ansvarlig hos kunde / Informasjonssjef