25 grunner

Sendt inn av
Futatsu Industries
Kunde
TVNorge
Medieplassering
Bild Munchen.
I forkant av kvalifiseringskampen mellom Norge og Tyskland på Ullevål, ønsket TVNorge å gjøre en aktivitet for å skape ekstra blest rundt kampen. Vi lanserte derfor kampanjen #25grunner – der nordmenn selv kunne bidra med sine grunner til at Norge skulle vinne kampen. 25 av de friskeste grunnene ble oversatt og rykket inn som annonse i den tyske dagsavisen Bild dagen før kampen. Målet med annonsen var ubetalt dekning i media her hjemme, samt spredning i sosiale medier (begge deler med suksess). I tillegg til annonsen ligger det vedlagt en oversettelse, samt en casefilm som viser kampanjen bak annonsen.

Bidragsytere

  • Rebecca Rørmark
    Ansvarlig hos kunde
  • Svein Larsen
    Konsulent
  • Sigurd Solberg
    Tekstforfatter
  • Annikken Tangen Bekkedal
    Prosjektleder
  • Aris Theophilakis
    Tekstforfatter
  • Alexander Mostue
    Annet (må beskrives)
  • André Thorsen
    Annet (må beskrives)
  • Niri Bøyesen
    Grafisk Design
  • Hanne McBride
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Håkon Mathiesen
    AD-assistent
  • William E. Grøslie
    AD-assistent