7 Days of Rain

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Geox
Medieplassering
Internet
Geox lanserer Amphibiox, en urban skolinje som er 100% vantett og pustende. Hvordan fortell om alle produktegenskapen og posisjonere Amphibiox på en engasjerende måte? Løsning: Et eksperiment hvor vi lot en person leve 7 dager i konstant regn, for å vise Amphibiox sine ekstreme vantette egenskaper. Løsning: Et eksperiment hvor vi lot en person leve 7 dager i konstant regn, for å vise Amphibiox sine ekstreme vantette egenskaper. Resultatet er en interaktiv opplevelse hvor man kan oppleve eksperimentet og hvordan det hele utartet seg. Samtidig kan man gå nærmere inn på detaljer rundt produktet og alle de ulike fordelene som gjør Amphibiox sin teknologi unik. For mobil er innhold og navigasjon tilpasset mobilens premisser for å sikre makismal brukeropplevelse, og ikke bare en kloning av kampanjesiden.

Bidragsytere

  • Eirik Stensrud
    Art Director
  • Thomas Askim
    Tekstforfatter
  • Morten Borgestad
    Art Director
  • Kristian Kristiansen
    Konsulent
  • Silje Hvideberg Tobiassen
    Prosjektleder
  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)
  • Sverrir Brynjolfsson
    Annet (må beskrives)
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • Stina Norgren
    Grafisk Design
  • Richard Holley
    Ansvarlig hos kunde
  • Luigi Garbuio
    Ansvarlig hos kunde
  • Tom Rijpert
    Regissør
  • Jouke Vuurmans
    Annet (må beskrives)
  • Joris Pol
    Producer
  • Mennos Mans
    Filmfotograf
  • Wesley ter Haar
    Annet (må beskrives)
  • Fredrik Gunstad
    AD-assistent