Alt inkludert

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Norwegian
Medieplassering
Facebook, TV2, TVNorge, Discovery; vg.no; nettavisen.no m.fl
Norwegian. "Alt inkludert for en dag." Vår oppgave var å snu folks oppfatning av Norwegians forretningsmodell. Hovedkonkurrenten, snakker om at de har bagasje, setevalg, kaffe og aviser "Alltid inkludert" i prisen. Mens Norwegian selger et nedstrippa produkt for å holde prisene nede. Dette gjør at mange har en negativ oppfatning av at det dukker opp tillegg i prisen etterhvert som man legger til ting. Egentlig er det jo Norwegian sin modell som er mest rettferdig. Du betaler bare får det du trenger, ikke for alle andre. Vi tenkte at den beste måten å vise dette på var å innføre konkurrentens forretningsmodell for en dag og se hvordan kundene reagerte.

Bidragsytere

  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Hallvard Fjellbrathen
    Tekstforfatter
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Ellen Sørnes Hilleren
    Prosjektleder
  • Marius Hanstad
    AD-assistent
  • Ørnulf Johnsen
    Planner
  • Caroline Werring
    Byråproducer
  • Bacon Osl
    Produksjonsbyrå
  • Andreas J Riiser
    Regissør
  • Pias Semb/Magne Lygner
    Producer
  • Storyline Studios
    Annet (må beskrives)
  • Britt Skjeppestad
    Ansvarlig hos kunde
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Hugo Hagemann Føsker
    Producer
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Mathias Hovgaard
    Regissør
  • Hanne Kopstad
    Byråproducer