Audi - Leder

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Audi
Medieplassering
Foreløpig i Kapital, D2, Dagbladet Magasinet og Aftenposten Innsikt i oppslag på side 2 og 3.
Audi – profilkampanje “Leder” Audi ønsket seg en kampanje som bygget merkevaren – etter et år preget av svært mange modellanseringer. Vi tok tak i noen av de beste teknologihistoriene fra Audi, de som sjelden når frem til forbrukerne. Audi er en leder i premiumsegmentet fordi ‘Forspranget ligger i teknikken’. Kampanjen ble utelukkende rykket inn ‘på lederplass’ – side 2 & 3 – i redaksjonelle publikasjoner.

Bidragsytere

  • Thorbjørn Naug
    Art Director
  • Jørgen Lauré
    Tekstforfatter
  • Per Christian Huse
    Konsulent
  • Marianne Sørlie
    Prosjektleder
  • Trine Johansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Vidar Eriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • Glen Eric Kolva
    Annet (må beskrives)
  • Marius Tegneby
    Ansvarlig hos kunde