Bare Egil

Sendt inn av
Dinamo
Kunde
Gjensidige
Medieplassering
msn.no, hotmail, sol.no, Spotify, finn.no, GO Viral, Studenttorget, PIL Media, hybel.no, skiinfo.no, side 2, side2 blogg, blogg.no
Mange unge tror de tar med seg forsikringene på flyttelasset når de forlater barndomshjemmet. Men slik er det ikke. Og uten en forsikring er du lite forberedt om du skulle miste en ting du er glad i. Vi laget en nettkampanje hvor vi inviterte unge til å dele sine historier om den gangen de mistet noe. Da kunne de vinne en spesialkomponert sang av Bare Egil. Han reiste så rundt og overrasket 3 heldige vinnere med en liten intimkonsert på en frisør, i et klasserom og på et kjøpesenter. Trafikken inn til gjensidige.no gikk opp med 200 % og viste at et stort, seriøst og traust forsikringsselskap også kan bryte bransjespråket og nå en ellers vanskelig målgruppe.

Bidragsytere

  • Geir Florhaug
    Art Director
  • Frank Standal Dybhavn
    Tekstforfatter
  • Charlotte Dahll Brecke
    Konsulent
  • Gaute Dahle
    Fotograf
  • Bjørn Tumyr
    Regissør
  • Monitor Media
    Produksjonsbyrå
  • Charlotte Kristoffersen
    Prosjektleder
  • Martin Jeppsson
    Ansvarlig hos kunde
  • Inge Fosseie
    Annet (må beskrives)
  • Meat Digital
    Webutvikling
  • Stefan Lindskog
    Webdesign
  • Ivar Vereide
    Konsulent
  • Lis Lonning
    Annet (må beskrives)
  • Ben Høst
    Annet (må beskrives)
  • Henrik Mattsson
    Annet (må beskrives)
  • Behnam Farazollahi
    Annet (må beskrives)
  • Andre De Young
    Annet (må beskrives)
  • Harald Bøe
    Filmfotograf
  • Sigurd Syrdal
    Ansvarlig hos kunde
  • Elin-Mariel Dahl
    Ansvarlig hos kunde
  • Bare Egil
    Annet (må beskrives)
  • Eirik Skarsbø
    Annet (må beskrives)