Barnebursdag

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TINE SA
Medieplassering
VG Helg, Kamille, BoligPluss, Tara, Allers, Adresseavisen, Aftenposten A-Magasin, Bergens Tidende, Fædrelandsvennen, Stavanger Aftenblad, Hjemmet, Se & Hør, Dagbladet, KK, Mamma, Norsk Ukeblad, Her&Nå
Gelé har ikke samme status i barnebursdag som før, og Piano ønsket å ta et større eierskap til anledningen, i tillegg til å øke kjennskapen til produktfordelene til geleen sin. Nøkkelen lå i å motivere foreldre til å slippe skaperlysten løs, da deres store belønning ligger i fornøyde barn. Innsikten er at barn har mange diller, som foreldre ikke alltid vet hva er. Derfor er det et strev å begeistre barna på deres premisser, når man skal arrangere fotballavslutning, halloweenparty, bursdagsfest, eller rett og slett bare overraske. Ideen var at uansett hvilken fase barnet ditt går gjennom, er det superenkelt å overraske med Piano gelé. Den er spiseklar, og lett å forme eller smelte om rett ut av pakken. Vi ser et barn som stolt viser frem rommet sitt, fylt til randen med sin dille. Løsningen serveres enkelt, med en gøyal og inspirerende geléfrosk, som kan spises (eller kysses)!

Bidragsytere

  • Øistein Markus Holm
    Art Director
  • Fanny Vaager
    Tekstforfatter
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Hanne Karlsen
    Prosjektleder
  • Tore Woll
    Kreativ leder
  • Svein Sælid
    Planner
  • Pia Emilie Lystad
    AD-assistent
  • Morten Borgestad
    Fotograf
  • Tonje Holtungen
    Stylist
  • Tone Blandhoel
    Ansvarlig hos kunde
  • Niklas Minken
    Ansvarlig hos kunde
  • Ole Musken
    Fotograf