Bli kjent med UiO

Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
Universitetet i Oslo v/Elisabeth Lackner
Medieplassering
Facebook, Youtube
Facebook er navet i årets rekrutteringskampanje for UiO. Kampanjen er laget for å treffe kun 18 til 23 åringer. Studievalget er et av de største og viktigste i livet. «Alle» vet av UiO er best i Norge – hva står da i veien for å velge UiO? Vi jobbet ut i fra en tese om at UiO føles fremmed, stort og mangler et anerkjent sosialt miljø. Det var dette vi måtte gjøre noe med. For å velge UiO må man kjenne UiO. Og man må bli kjent på en mer personlig måte. På Facebook finner du en 5 minutter lang kortfilm som viser frem UiO på en ny og annerledes måte. 9 kameraer filmet samtidig og underbygger følelsen av å se UiO fra flere vinkler.

Bidragsytere

  • Hanne Martinsen
    Art Director
  • Victoria Marie Evensen
    Tekstforfatter
  • Christin Elvegård
    Konsulent
  • Anne Gro Carlsson
    Prosjektleder
  • John Rørdam
    Planner
  • Tonje Østbye
    Byråproducer
  • Jens Ramborg
    Filmfotograf
  • Thomas Trælnes, Storyline
    Klipp
  • Bård Farbu, Storyline
    Lyd
  • Erik Schøien
    Producer
  • Pravda
    Produksjonsbyrå
  • Mikkel Sandemose
    Regissør