Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Norwegian åpner stadig nye ruter. Målet med denne kampanjen var å øke salget av direkterutene til USA.
Bruddet mellom Hollywood-stjernene Angelina Jolie og Brad Pitt var 21.september på alles lepper. Vi lagde en enkel annonse, med teksten “Brad er singel” og fokus på pristilbudet, med direkterute én vei fra Oslo/London-Los Angeles. Annonsen ble rykket inn som en helside i VG, samt oversatt i Evening Standard i London, dagen etter at nyheten om paret ble kjent. Annonsen ble også publisert på Norwegians egen Facebook-side. Og annonsen tok av.
Resultater:
32% salgsøkning på ruten på én dag
300 000 000 mennesker nådd
53,2 millioner følgere i sosiale media kunne se poster som nevnte annonsen
94 prosent av postene var positive eller nøytrale.
54 000 000 NOK redaksjonell verdi