Bruk mulighetene der du bor

Sendt inn av
DIST Creative
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
Dagbladet, D2, A-Magasinet
Overskuddet fra Norsk Tipping går til samfunnsnyttige formål og er med på å finansiere idrettshaller og kulturbygg landet rundt. Denne kampanjen skulle inspirere folk til å bruke disse hallene, gjerne til aktiviteter man lenge har tenkt på uten å komme i gang, enten det er basket, bass eller bowling. De visuelle løsningene tar utgangspunkt i nettopp slike drømmer eller forestillinger.

Bidragsytere

  • Halvor Bodin
    Illustrasjon
  • Sigurd Fandango
    Fotograf
  • Dist Creative
    Reklamebyrå
  • Eivind Solberg
    Art Director
  • Nils Are Økland
    Tekstforfatter
  • Gunhild Sandstad
    Grafisk Design
  • Iren Talhaugen
    Prosjektleder
  • Ingar Nilsen
    Konsulent