Brukt vs. ubrukt

53831 e39ee original
53837 13e5f original
Sendt inn av
T/A POL
Kunde
Kondomeriet
Medieplassering
Utendørs, SoMe
I høst kjørte Finn.no på med en stor kampanje for å få folk til å kjøpe brukt. Budskapet “Kjøp brukt eller ingenting” var å lese overalt. Og det støtter vi. Stort sett. Men kanskje ikke når det gjelder våre egne produkter. For er det noe man skal unne seg nytt, så er det kanskje sexleketøy. Og det måtte vi jo bare presisere der Finn.no var tilstede... Kondomeriet lever i en lukket boble på sosiale medier, uten de store spredningsmulighetene andre aktører har. Men, ved å gå i direkte dialog med Finn.no klarte vi å engasjere deres store følgerskare på Facebook og dermed nå ut til et mye bredere publikum med vårt budskap.

Bidragsytere

  • Anders Arnoldsen Holm
    Tekstforfatter
  • Thorbjørn Ruud
    Art Director
  • Pia Lystad
    Grafisk Design
  • Thea Emanuelsen
    Art Director
  • Lina Aas-Eng
    Konsulent
  • Elle-Beth Lønnestad
    Prosjektleder