Bruno Modums kaffeavtale

Sendt inn av
creuna
Kunde
Shell
Medieplassering
Facebook, Instagram og egne nettsider
Shell lanserte i 2017 sin første kaffeavtale noensinne. Siden mange allerede hadde en kaffeavtalekopp eller en annen favorittkopp, tenkte vi de ville verdsette muligheten til å kunne benytte hvilken som helst kopp i Shells kaffeavtale. I denne forbindelse fikk den ukjente multikunstneren, Bruno Modum, muligheten til å skape en helt unik kaffeavtalekopp. Underveis i prosessen dokumentert vi hans arbeid med den helt spesielle koppen. Den korte dokumentarfilmen var tilpasset sosiale medier – og laget i en stil og tone man kan kjenne igjen fra tilsvarende nettfilmer. På denne måten ble Bruno med sin autentiske kopp en viktig brikke i jobben med å etablere Shells kaffeavtale som et smart og tidsriktig supplement til eksisterende avtaler.

Bidragsytere

  • Petter Andersen
    Tekstforfatter
  • Petter Andersen
    Art Director
  • Beate Haugane
    Prosjektleder
  • Charlotte Dahll Brecke
    Konsulent
  • Balder Dysthe
    Annet (må beskrives)
  • Nicolai Aass
    Regissør
  • Blinck
    Produksjonsbyrå