Buffering

Sendt inn av
MK Norway Reklamebyrå AS
Kunde
NextGenTel
Medieplassering
TV, internett, sosiale medier og print
NextGenTel selger bredbånd. I reposisjoneringen av selskapet i tråd med Telia Soneras nye profil skulle en ny kampanje utarbeides for bredbåndsprodukter. I tillegg til å selge produkter, ønsket man også å vise at NextGenTel er opptatt av kundeopplevelsene. At nettet faktisk fungerer. Alle som har det vondt trenger hjelp. Inspirert av humanitæraksjonene lagde vi en kampanje for de som faktisk lever der ute på nettet, og som blir rammet av dårlig bredbånd. Vi ville at folk skulle bry seg.. om internett. Resultatet var overveldende, kampanjen fikk høy oppmerksomhet og salgstall var gode.

Bidragsytere

  • Svein Roger Selle
    Konsulent
  • Britt Hege Karlsen
    Prosjektleder
  • Armando Zuniga
    Kreativ leder
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Jens Gundersen
    Art Director
  • Thomas Bråten
    Webdesign
  • Kenneth Soltvedt
    Annet (må beskrives)