by:Larm bannere

676 aa99f original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Statoil ASA
Medieplassering
Microsoft Advertising, Facebook, Dagbladet, VG Nettby, SOL, NRK og Startsiden. En kombinasjon av noen forsider og segmentert på kultur og musikk.
Tredimensjonale bannere der fagjuryens 10 nominerte band til Statoils by:Larm-stipend får presentere seg og sin musikk – i tillegg til å høste ris og ros fra publikum. Hele kampanjen finner sted i banneret! Visuelt presenteres publikum for en plakatvegg med lyd, der designet forener StatoilHydro, by:Larm og artistenes egne grafiske uttrykk. Muligheten til å vinne premier gjennom å si hva man mener om bandene gir enda en grunn til å gjøre seg kjent med artistene. De kommentarene som folk la igjen i bannerløsningen ble publisert fortløpende, og rullerte med andres kommentarer på de ulike bannerne.

Bidragsytere

  • Yvonne Halseth Andresen
    Prosjektleder
  • Mark Robinson
    Konsulent
  • Morten Berger Karlsen
    Tekstforfatter
  • Frank Undheim
    Art Director
  • Marit Høvik Hartmann
    Konsulent
  • Atle Skageng
    Annet (må beskrives)
  • Vegard Bjørlykke
    Webdesign
  • B-Reel
    Produksjonsbyrå