Cutters – Anita

Eww MDRDE Cutters Anita Presentasjonsboards
Sendt inn av
Reklamekollektivet
Kunde
Cutters
Siden den første Cutters salongen åpnet i Bergen for snart 6 år siden har merkevaren rundet 120 salonger og klipper godt over 1 million hoder årlig. Etter å opparbeidet seg en sterk posisjon i Norge, har Cutters det siste året hatt stort fokus på å bygge kjennskap til merkevaren i Sverige og Finland. Derfor var det viktig å skape et univers som fungerte på tvers av de nordiske landene.<br /><br />Rebeller mot det tradisjonelle: Siden dag én har det vært viktig for Cutters å ta opp kampen mot det som oppleves tungvint eller unødvendig, og alltid utfordre for å gjøre hårklippen best mulig for kundene sine. <br /><br />Filmene er basert på driveranalyser, innsikt og gjenkjennbare pain points som folk flest møter hos tradisjonelle frisørkjeder, og på den måten tydeliggjøre konseptet til Cutters som et smartere valg av flere grunner. Med oss på laget i filmene har vi tatt med oss den pratsomme, litt utdaterte og selvutnevnte frisørdronningen «Anita». Vi gleder oss til flere sprell med Anita. Hair we go!

Bidragsytere

  • Paulus Syvertsen
    Client lead / Creative
  • Thomas Birkeland
    Creative
  • Susanne Svendsen
    Creative