De som vet, de vet

Sendt inn av
T/A POL
Kunde
Diplom-Is
Medieplassering
Utendørs, sosiale medier, kino
Siden Kræsj Pink forsvant fra markedet i 2012, har det vært den mest etterspurte isen i Norge. Fansen gav aldri opp, og siden den gang har Diplom-Is daglig mottatt meldinger og kommentarer med ønsker om isens tilbakekomst. Kunne vi utnytte det kjærlige forholdet fansen allerede hadde til isen, og på finurlig vis bruke det til å oppnå eksponering og organisk spredning i sosiale medier med et minimalt mediebudsjett?

Bidragsytere

  • Erlend Løfald
    Art Director
  • Sindre Holmedal Johnstad
    Tekstforfatter
  • Monika Augustsson
    Konsulent
  • Ina Carin Egelandsdal
    Prosjektleder
  • Thomas Eklo Skaara
    Grafisk Design
  • Andrea Engum
    Grafisk Design
  • Elle-Beth Lønnestad
    Producer
  • Jonas Thorstensen
    Filmfotograf