Deal-konsept

Sendt inn av
TRY
Kunde
Coop Prix
Medieplassering
TV
Medalje
Gullblyanten 2010
Diplom, Butikker, restauranter og kjeder
Dagligvarebransjen preges av mange like aktører. Alle sloss om å kutte prisene mest. Slik har det alltid vært. Og Coop Prix har aldri helt funnet sin posisjon. Istedenfor å kaste seg på denne ”karusellen”, og bare bli en i mengden, foreslo reklamebyrået å gjøre noe helt annet. Den nye markedsføringsloven gir noen nye muligheter i fht tilgift. Dermed utviklet vi egne ”deals”: Dvs: Kjøper du en bestemt vare, får du med en annen på kjøpet. I tillegg til selve deal-konseptet, utviklet reklamebyrået også en reklamekampanje som skulle fortelle om det nye konseptet. Her ser du filmene:

Bidragsytere

  • Karin Lund
    Art Director
  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Lise Schelvan
    Prosjektleder
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • One Big Happy Family
    Produksjonsbyrå
  • Ole Endresen
    Regissør
  • Helne Hovda Lunde
    Producer
  • Trøbbel
    Produksjonsbyrå
  • Steinar Borge
    Regissør
  • Miriam Pedersen Eeg
    Producer
  • Nico Poulsson
    Filmfotograf
  • Hocus Focus
    Annet (må beskrives)
  • Ole Jakob Bøe Skattum
    AD-assistent
  • Daniel Voldheim
    Filmfotograf
  • Riviera
    Musikk
  • Halvor Lid
    Annet (må beskrives)