Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
PROBLEMSTILLING:
I hele høst har Devold utfordret målgruppen til å ta et oppgjør med hverdagen og nyte rene naturopplevelser utendørs. Merkevaren ønsket å gjøre sitt tilbud til forbruker relevant i en periode hvor mediestøyen er som høyest.
LØSNING:
Som en motvekt mot overforbruk og kjøpepress, ønsket vi å oppfordre det norske folk til å gi hverandre en julegave av reell verdi. Ute finnes verdens fineste gaver, og de er helt gratis! Løsningen ble en alternativ julefilm med Odd Børretzens tolkning av Deilig er Jorden, som byr på en liten pause i alt julekaoset.
Å lære hverandre å sette pris på rene naturopplevelser, er den beste måten å øke bevisstheten om hvor skjør naturen er og å gi jorden vår litt tiltrengt kjærlighet…