Deilig er jorden

Sendt inn av
FRANK.
Kunde
Devold
Medieplassering
Facebook
PROBLEMSTILLING: I hele høst har Devold utfordret målgruppen til å ta et oppgjør med hverdagen og nyte rene naturopplevelser utendørs. Merkevaren ønsket å gjøre sitt tilbud til forbruker relevant i en periode hvor mediestøyen er som høyest. LØSNING: Som en motvekt mot overforbruk og kjøpepress, ønsket vi å oppfordre det norske folk til å gi hverandre en julegave av reell verdi. Ute finnes verdens fineste gaver, og de er helt gratis! Løsningen ble en alternativ julefilm med Odd Børretzens tolkning av Deilig er Jorden, som byr på en liten pause i alt julekaoset. Å lære hverandre å sette pris på rene naturopplevelser, er den beste måten å øke bevisstheten om hvor skjør naturen er og å gi jorden vår litt tiltrengt kjærlighet…

Bidragsytere

  • Sara Elisabet Flikkeid
    Art Director
  • Ida Mortensen
    Art Director
  • Oscar Michaelsen
    Konsulent
  • Cecilie Huseby
    Prosjektleder
  • Janne Strømmen
    Ansvarlig hos kunde