Den store gråten

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
TV2 m.m.
DNB skulle relansere og oppdatere suksess-boka "Skikk og Bank" - fylt med praktiske tips for unge som flytter hjemmefra. I den forbindelse oppdaget vi at vi kun hadde løst halve problemet. For hva med mor og far? Som også er en viktig beslutningstaker når barna skal velge bank? Og som nå sitter alene igjen hjemme - uten å ane hvordan de skal fikse ruteren, dekoderen eller BankID på mobil? Løsningen ble "Tomt Rede" - et hefte med 29 skreddersydde tips til de som blir igjen når barna flytter ut. Produktene "Skikk & Bank"/"Tomt Rede" ble så promotert gjennom en stor filmkampanje.

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Kristina Skogen
    Prosjektleder
  • Mette Olsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Bacon OSL
    Produksjonsbyrå
  • Mathias&Matias
    Regissør
  • Eirik Sørensen
    Tekstforfatter
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Magne Lyngner
    Producer