Dentervention

20417 af432 original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Brynild Gruppen AS
Medieplassering
Print helsider helgemagasin. Utendørs: Digitalt og analog, Facebook, Sponsorplakat
Du husker kanskje Dent, pastillen bestemor alltid hadde i skuffen? Vel, den generasjonen er i ferd med å dø ut. Brynild ønsket derfor å vise en ny, sprek og leken side av Dent rettet mot en yngre målgruppe. Selv om Dent hjelper mot både vond hals og dårlig ånde, er den først og fremst en såkalt munnunderholder. Noe du spiser på når du kjeder deg. Men folk flest spiser også på mye annet rart når de kjeder seg. Særlig penner. Pennetygging har blitt et samfunnsproblem som denne lille pastillen fra Fredrikstad ville ta på seg å bekjempe - tross knappe budsjetter. Og for å gjøre overgangen lettere fra penn til pasill, lagde vi til og med et helt nytt produkt: En penn laget for å spises opp - av 100% Dent.

Bidragsytere

  • Camilla Raanaas
    Prosjektleder
  • Marte Langfjæran
    Grafisk Design
  • Ole Musken
    Fotograf
  • Fredrik Myhre
    Fotograf
  • Sempro
    Annet (må beskrives)
  • Torunn Mjølner Akselsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Thale Høy-Petersen
    Art Director
  • Flemming A. Formoe
    Ansvarlig hos kunde
  • Torny Hesle
    Art Director
  • Therese Kronen Boije
    Annet (må beskrives)
  • Ingrid Lea
    Art Director
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Steinar Søtvedt
    Annet (må beskrives)