Det er godt å ha noe til felles

Sendt inn av
Nord DDB Oslo
Kunde
McDonald's
Med sitt nærvær i det norske markedet siden 1983, har McDonald’s i snart 30 år vært et sted for store og små øyeblikk for familier, unge og voksne. Slik har Maccern blitt noe alle kan ha til felles og alle kan skjønne, uansett hvor ulike man måtte være som folk. <br /><br />Da McDonald’s skulle ha nye merkevarefilmer i 2021 baserte vi konseptet på den innsikten. <br /><br />For nå til dags kommer trender og ny teknologi i en rykende fart, og det er fort gjort å ikke få med seg det som gjelder nå. Og det er fort gjort å ikke vite hvordan ting var før i tida. <br /><br />Men uansett hvor mye man kan misforstå mellom generasjoner, er et besøk på Maccern universelt.

Bidragsytere

  • Gro Marwold
    Prosjektleder
  • Aleksander Hetland
    Rådgiver
  • Torstein Søreide Skogedal
    Kreatør
  • Thomas Larsen Eltvik
    Kreatør
  • Mari Husby
    Kunde
  • Mette Vonen
    Kunde
  • Aksel Hennie
    Regissør
  • Martine Skipperud
    Produksjonsleder
  • Cyril Boije
    Postprodusent
  • Henriette Carlsen
    Produsent
  • Tormod Berge
    Klipper
  • Petter Fagelund
    Musikk