Det første møtet

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Grilstad AS
Medieplassering
youtube
Kjedene har den siste tiden gjort store satsninger på egne salamier med lave priser og høy fortjeneste, på bekostning av bestselgere som Grilstad. Reklamens oppgave ble derfor å sørge for at målgruppa i mindre grad skulle ta til takke med et hvilket som helst salamimerke, og å få dem i større grad til å huske Grilstad Jubelsalami. Jubelsalami er verken rundere, lengre eller mer kortreist enn annen salami, men er det én ting Jubelsalami har, så er det en lang og stolt historie. Helt siden 1957 har Jubelsalami vært en del av folks hverdag, oppvekst, turer og matpakke – ja, Grilstad har alltid vært der. Denne sannheten brukte vi som en emosjonell brekkstang for å minne folk på Jubelsalamiens rolle i deres liv gjennom flere tiår.

Bidragsytere

  • Jan Petter Ågren
    Art Director
  • Stian Birkelid
    Art Director
  • Bjørn Erling Solberg
    Konsulent
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Anniken Askeland
    Ansvarlig hos kunde
  • Hilde Sorken
    Ansvarlig hos kunde
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Marius Holst
    Regissør
  • Hugo Hagemann Føsker
    Producer