Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
"Døgnet" var en integrert kampanje der løsninger for mobil, nettsiden og over 1000 filmer til sammen skapte et TV-døgn utenom det vanlige.
Bakgrunnen for kampanjen var et ønske om å øke kjennskapen til DNBs døgnåpne kundeservice - der du kan få gode råd om alt som har med penger å gjøre.
Hovedideen var å kjøpe samtlige reklamepauser på TV2 - i et helt døgn.
Men kampanjen startet før det: I ukene fram mot selve Døgnet, inviterte vi hele Norges befolkning til å dele sine beste råd.
Og folk ble med: Via mobilen filmet de råd om alt fra Arveoppgjør til Åndeutdrivelse, og de delte dem (og ble inspirert av andre råd) på www.døgnet.no.
I løpet av ett døgn fra 19. til 20. september viste vi så de tusen beste rådene til hele Norge på TV2.
Se alle filmene på:
judgehere.dognet.no/