Døgnet

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
TV2
Ekstern url
http://døgnet.no/
Medalje
Gullblyanten 2014
Sølv, Integrert
"Døgnet" var en integrert kampanje der løsninger for mobil, nettsiden og over 1000 filmer til sammen skapte et TV-døgn utenom det vanlige. Bakgrunnen for kampanjen var et ønske om å øke kjennskapen til DNBs døgnåpne kundeservice - der du kan få gode råd om alt som har med penger å gjøre. Hovedideen var å kjøpe samtlige reklamepauser på TV2 - i et helt døgn. Men kampanjen startet før det: I ukene fram mot selve Døgnet, inviterte vi hele Norges befolkning til å dele sine beste råd. Og folk ble med: Via mobilen filmet de råd om alt fra Arveoppgjør til Åndeutdrivelse, og de delte dem (og ble inspirert av andre råd) på www.døgnet.no. I løpet av ett døgn fra 19. til 20. september viste vi så de tusen beste rådene til hele Norge på TV2. Se alle filmene på: judgehere.dognet.no/

Bidragsytere

  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Andrea Eckerbom
    Regissør
  • Lisa Canneaux
    Prosjektleder
  • Preben Moan
    Art Director
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Beate Tangre
    Producer
  • Thomas Sømoen
    Webutvikling
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Egil Pay
    Art Director
  • Rebecca Padoin Schrøder
    Producer
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Diana Jandl
    Prosjektleder
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Markus Lind
    Webutvikling
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder