Døgnet

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
TV2
For å markedsføre DNBs døgnåpne kundeservice, gjorde vi noe som aldri er blitt gjort før: Vi kjøpte samtlige reklamepauser i et helt døgn på riksdekkende TV. I ukene frem mot dagen for selve stuntet, inviterte DNB hele Norges befolkning til å dele sine beste råd om alt fra A til Å. Via mobil og nettsiden www.døgnet.no filmet og lastet folk opp bidragene sine. Fra klokka 18 den 19. september ble det i 24 timer sendt over tusen filmer. 2 1/2 time med brukergenerert innhold, hvor ingen av rådene ble sendt om igjen. I tillegg produserte vi ni litt lengre mini-dokumentarer (ca 60 sekunder) hvor interessante nordmenn delte sine beste råd. Se alle filmene på: judgehere.dognet.no/

Bidragsytere

  • Diana Jandl
    Prosjektleder
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Lisa Canneaux
    Prosjektleder
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Thomas Sømoen
    Webutvikling
  • Egil Pay
    Art Director
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Markus Lind
    Webutvikling
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Andrea Eckerbom
    Regissør
  • Preben Moan
    Art Director
  • Beate Tangre
    Producer
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Rebecca Padoin Schrøder
    Producer