Empet

Sendt inn av
Kim Taanevig
Kunde
EMPET
Ekstern url
https://www.empet.no/
EMPET<br />EMPET er Norges 3. største kjede med dyreklinikker, og har et stort behov for å bli en tydelig merkevare som skaper større stolthet intern og økt nysgjerrighet eksternt. <br />Vi har utviklet et samlende konsept og et slagord som ikke først og fremst fokuserer på EMPETs kompetanse, men som formidler det vi har til felles med dyreeierne: <br /><br />Vi setter dyra først<br />Empet skal ikke snakke så mye om vonde sykdommer, krevende behandlinger og tragiske skjebner. Jobben vår er å holde folks firbente venner i så god form som mulig. Sånn de kan leve det gode dyreliv.<br /><br />Derfor lanserer vi slagordet «Firbentes førstevalg». En morsom formulering som er lett å like, og lett å huske. Og som åpner for å lage morsom reklame. Som ikke skryter av at vi setter bestevennen din i fokus, men demonstrerer det i praksis. <br /><br />Med stilige bilder der kjeledyra fremstår som de flotteste fotomodeller. Overskrifter som snakker rett til dyra, og bare oversetter budskapet til eierne. Artige doggy bags som gave til nye ‘kunder’. Og skreddersydde plakater i dyrehøyde.

Bidragsytere

  • Kim Taanevig
    Art Director
  • Paal Tarjei Aasheim
    Tekstforfatter
  • Torjan Rood Vastveit
    Designer
  • Linda Nordheim
    Rådgiver
  • Tina Kasin
    Prosjektleder
  • Christer Tjøstheim
    Art Director
  • Torstein Tanum Morstad
    Regi
  • Magnus Pettersen
    Markedssjef
  • Karine Klundby
    Produsent
  • Sebina Stegavik
    Prosjektleder