En java for en java

Ynv Npdq Y Capgemini Plakat
Sendt inn av
Hyper
Kunde
Capgemini
Oppgaven virket uløselig: Hvordan få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt? Og deretter nå ut med et budskap de ikke ønsker å motta, alt på en måte som skal få dem til å oppfatte fremstøtet som positivt?<br /><br />Og hvis man så har tro på at man skal nå frem og våger å satse – hva med å like godt prøve å få en så til de grader selektiv målgruppe til faktisk å selv bestille en rekrutteringsannonse de ikke er interessert i, hjem til seg? <br /><br />Slik gikk det da Capgemini Norge skulle rekruttere nye Java-utviklere, en rekrutteringsjobb som er lettere sagt enn gjort. Etterspørselen etter programvareutviklere generelt er enorm og særlig Java-utviklerne jages konstant av hodejegere og rekrutterere – Som de selv sier: "Vi er lei av å bli spammet." Løsningen ble et liksom Kickstarter-prosjekt opprettet av liksom Java-utviklere med lidenskap for kaffe.

Bidragsytere

  • Julian Kaare Lyngholm Lopez
    Performance rådgivere
  • Dennis Tönnkvist
    Kreatør
  • Helge Skivenes
    Kreatør
  • Tulasi Fichter
    Designer
  • Ronald Kabicek
    3D/Motion
  • Hedda Kaland
    Prosjektleder
  • Nina Tharaldsen
    Prosjektleder
  • Sissel Fornes
    Innholdsrådgiver
  • Johanna Aas
    Rådgivere
  • Kristin Selfors
    Kreatør
  • Katrine Øyvåg
    Rådgivere