En stim av muligheter

Dzj Z Nj GD Banner fra tak
Dzj Z Nj GD Brosjyre
Dzj Z Nj GD Iphone med mønster
Dzj Z Nj GD Konfreanse logo
Dzj Z Nj GD Linkedin lys
Dzj Z Nj GD Program
Dzj Z Nj GD Tote bag med logonavn
Dzj Z Nj GD Tote bag
Dzj Z Nj GD konferansegulv
Dzj Z Nj GD Regnjakke ferdig
Dzj Z Nj GD Instagram mockup3
Sendt inn av
Napp (studentgruppe)
Kunde
YoungFish
I dette designet arbeidet vi på bakgrunn av følgende problemstilling: "Hvordan skape en gjenkjennelig og dynamisk visuell identitet for YoungFish, som kommuniserer deres kjerneverdier og appellerer til unge mennesker i sjømatnæringen?". YoungFish er en nettverksorganisasjon og sentral møteplass for unge i sjømatnæringen på tvers av yrker, selskaper og geografi. Akkurat som en fiskestim som består av et mangfold av forskjellige individer. Fiskene i en stim bruker finnen til å tilpasse fart og retning til hverandre, og er en form for drivkraft og kommunikasjonsmiddel. Finnen er med andre ord kjernen for kommunikasjon mellom individene i stimen og binder nettverket sammen, slik at de kan komme seg opp og frem. Vi har derfor valgt å ta utgangspunkt i finnen som symboliserer fisk, nettverk og fremgang for å skape identiteten til YoungFish.

Bidragsytere

  • Anneli Halldis Kvalø
    Prosjektleder + Grafisk designer
  • Gustav Bøgeberg
    Grafisk designer
  • Camilla Haugland Gundersen
    Grafisk designer
  • Fredrik Steen Hagen
    Grafisk designer