En vestvendt snack

Nvb Myrgy 230126 Sunshine Valley slide konkurranse v4 norsk 2
Sendt inn av
WAL
Kunde
Sunshine Valley
Sunshine Valley produserer tørket frukt av høy kvalitet. Det som skiller Sunshine Valley fra konkurrentene er at produktet deres er grodd, modnet og tørket under optimale solforhold. Utfordringen fra kunden var å få Sunshine Valley til å stå ut blant konkurrentene, kun ved å bruke bilder av pakningen og tradisjonelle medieflater. Som innbyggere i et land med et kjølig, nordisk klima er nordmenn alltid på jakt etter optimale solforhold, blant annet når man er på boligjakt. Vestvendte hager, balkonger, og til og med vinduer, er nøkkelsalgspunkter for å understreke mengden sollys man kan forvente. Vi vendte derfor pakningene våre mot vest. Vi tok en serie med bilder av pakningen i 360 graders vinkler, og fant en oversikt over himmelretningene på utendørsboards i Oslo. Deretter plasserte vi pakningene slik at de vendte mot vest i hvert eneste board. Budskapet understreket at frukten fra Sunshine Valley er grodd, modnet og tørket under optimale solforhold: nemlig vendt mot vest.

Bidragsytere

  • Casper Iskariot Evensen
    Kreatør
  • Petter Elstein Knutsen
    Stylist
  • Halvor Hauge
    Rådgiver
  • David Olavsrud
    Designer
  • Ola Tangen
    Performance-rådgiver
  • Anne Cecilie Hauge
    Fagansvarlig SEM
  • John Ivar Fjerdingstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Simen Frogner
    Kreativ leder
  • Fredrik Bjørn
    Kreativ leder