Epler til salgs

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Sem & Johnsen
Medieplassering
DN, Finansavisen, SoMe
Med konseptet «Vi kan boliger utenom det vanlige» har Sem & Johnsen satt seg fore å posisjonere seg som den mest eksklusive eiendomsmegleren i Oslo. Med sesong og årstid i tankene har de sommeren og høsten 2017 løftet aktuelle salgsprospekter ut i kommunikasjonen. Når høsten meldte seg føltes det derfor naturlig å snakke om at boliger med egen hage og frukttrær er noe av det mest eksklusive du kan få tak i når når Oslo er ditt foretrukne bosted. Kampanjen bestod av annonser, sosiale medier og produksjon av egen eplemost. I tillegg samarbeidet vi med den sosiale entreprenørbedriften Epleslang som siden 2014 har gitt hundrevis av funksjonshemmede jobb gjennom å høste epler hjemme hos frivillige epledonorer, for så å presse eplene om til førsteklasses eplemost. Men de trenger flere hager. Som en av Oslo og Bærums største formidlere av hager oppfordrer vi gjennom en konkurranse så mange som mulig til å bli epledonorer.

Bidragsytere

  • Christoffer Askjer
    Ansvarlig hos kunde
  • Torgeir Vierdal
    Konsulent
  • Nicklas Bohman
    Planner
  • Hanne Foss
    Prosjektleder
  • Johanne Sundell
    Prosjektleder
  • Lars Holthe
    Art Director
  • Peter Power
    Tekstforfatter
  • Edel Drage
    Grafisk Design
  • Ronny Donberg
    Grafisk Design
  • Ellinor Larson
    Illustrasjon
  • Nökkvi Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)