Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Too Good To Go knytter restauranter, butikker og spisesteder som har mat til overs, sammen med folk som ønsker å «redde» maten til redusert pris. Nesten en million nordmenn har lastet ned appen, men det er mange som ikke bruker den, fordi de ikke vet hvor mye god mat som ligger der.
Kunden hadde booket flere utendørsboards i Oslo og ønsket seg en involverende kampanje som skulle friste med noen av de beste produktene appen kan by på, samtidig som de ville få frem selskapets grunnleggende ide og misjon om redusere matsvinn.
Så hva lager man da? Et utendørsboard til å spise opp selvfølgelig.
Vi varslet om at Godt Brød skulle bake en egen «font» til reklamen, og ba folk følge med i appen for å «redde» de bakte bokstavene etter foto-opptaket, på samme måte som de kan «redde» annen god mat som ligger der daglig.
Slik ble utendørsboardet en del av en større historie, som involverte målgruppen fra ingrediensene ble funnet frem, til siste smule var spist opp.