FINN – En slags butikk

21968 9cc3e original
Sendt inn av
TRY
Kunde
FINN.no
Medieplassering
Utendørs, TV-reklame, bannere i egne flater, nyhetsbrev, sosiale medier.
Medalje
Gullblyanten 2014
Bronse, Integrert
For å minne folk på at FINN har ALT vi tok internett ut i virkeligheten og lagde FINN som en fysisk butikk. Her kunne man vandre rundt i merkevaren og oppleve hvor mye rart, fint og nyttig FINN.no har. Resultatet ble en 400 kvadratmeters blanding av butikk, opplevelsessenter og museum – midt i Oslo sentrum – hvor hvert område på FINN fikk sin egen avdeling. Butikken ble navet i all kommunikasjon for FINN i 2014. Vi spilte inn reklamefilmene der, brukte vinduene som boards og lokalet var i seg selv et helårsevent.

Bidragsytere

  • Annette Werner
    Prosjektleder
  • Sebastian Rasch
    Grafisk Design
  • Philip Notland
    Art Director
  • Minsk
    Annet (må beskrives)
  • Josefin Studios
    Annet (må beskrives)
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Morten Harnang
    Webutvikling
  • Ole Hustad
    Konsulent
  • Elise Kaspartu
    Prosjektleder
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Astrid Maria Sætren
    Scenograf
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Janne Jacobsen
    Ansvarlig hos kunde