Fire erteplanter og en Toyota

Sendt inn av
The&Partnership
Kunde
Toyota Norge
Lanseringen av Toyota Mirai var ikke en alminnelig billansering. Hovedhensikten var heller ikke å selge biler, men formidle Toyotas visjon "Beyond Zero". Et løfte om ikke bare å kutte utslipp, men faktisk bidra til en renere verden. Her var det nemlig snakk om en bil som faktisk renser luften når den kjører, og ikke slipper ut annet enn vann. For å demonstrere dette, plasserte vi fire erteplanter i et lukket adshel, og lot dem stå der på en enkel diett i tre uker, kun servert utslipp fra bilen. Slik kunne publikum selv se hvilken påvirkning bilen har på miljøet.

Bidragsytere

  • Geir Florhaug
    Kreativ leder
  • Oda Lisberg
    Kreatør
  • Malin Aurora Valkvæ
    Kreatør
  • Herman Winger Ramm
    Kreatør
  • Anna Stenvaag
    Prosjektleder
  • Erlend Gram Simonsen
    Rådgiver
  • Per Christian Huse
    Markedssjef
  • Isabel R. Davis Brodtkorb
    Prosjektleder
  • Sindre Hellkås
    Key Account Manager