Fjøsnissen

Sendt inn av
TRY
Kunde
Tine
Medieplassering
TV2, TVN med tilhørende underkanaler, Instagram, Facebook, You Tube, clear channel og jcdecaux
TINE ønsket å ta et sterkt eierskap til julen. Og de ønsket seg en kampanje som bidro til både dette + økt liking av TINE + økt salg i butikk av typiske juleprodukter som melk, smør, ost og fløte. Løsningen var å lage et flermedialt univers rundt et av julas mest myteomspunnede (og matglade) figurer: Fjøsnissen.

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Eline Rønneberg Vik
    Prosjektleder
  • Einar Film
    Produksjonsbyrå
  • Guri Neby
    Producer
  • Aksel Hennie
    Regissør
  • Sigve Aspelund
    Fotograf
  • Linn Heidi Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Karianne Moger Ranem
    Ansvarlig hos kunde
  • Lise Kjær Kristoffersen
    Ansvarlig hos kunde
  • Anders Flatland
    Filmfotograf
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Anne Birgitte Nesse
    Grafisk Design