Følelsen av å lykkes hjemme

Sendt inn av
Anti Inc.
Kunde
Jernia
Medieplassering
P4
Jernia har det siste året modernisert uttrykket sitt kraftig, uten å gå bort fra sin opprinnelige strategi om å presentere produkt og pris. Da radio fra 2015 også ble en viktig del av mediamiksen, var oppgaven å modernisere dette mediet på tilsvarende måte som TV, men fortsatt være tydelige på kategori/produkt/pris. I tillegg var det svært viktig å skape et gjenkjennelig audiovisuelt univers som kunne romme en rekke variasjonsmuligheter, men allikevel alltid være distinkt "Jernia".

Bidragsytere

  • Erik Heisholt
    Kreativ leder
  • Erik Heisholt
    Tekstforfatter
  • Line Toft Næspe
    Prosjektleder
  • Heidi Wilhelmsen
    Prosjektleder
  • Kenneth Pedersen
    Konsulent
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå
  • Esben von Ullbæk Bundgaard-Jørgensen Selvig aka "Dansken"
    Tekstforfatter
  • Jon Iver Helgaker
    Regissør