Fornøyde strømkunder tenker ikke på strøm

Ma Oxz Wdr fornøyde
Sendt inn av
Atyp AS
Kunde
Hafslund Strøm
Hafslund Strøm hadde gjennom flere år underinvestert i sin egen merkevare. Resultatet av dette var en stadig synkende markedsandel, og merkbart dårligere effekt av de mer salgsutløsende kampanjene som de fortsatt gjennomførte. <br /><br />De kom derfor til oss med et ønske om å styrke merkevaren Hafslund Strøm. <br /><br />I et marked der strøm fortsatt var lavinteresse (som var tilfellet før strømprisene begynte å stige til rekordhøyder), utviklet vi konseptet «Fornøyde strømkunder tenker ikke på strøm».<br /><br />Med dette konseptet erkjente vi at folk ikke går rundt og tenker på strøm til enhver tid, med mindre de er misfornøyde med strømleverandøren sin. Og det er selvfølgelig vårt ansvar å holde kundene fornøyde. <br /><br />I forlengelsen av dette ønsket vi å ta rollen som den som tenker på strøm for deg. Om du velger Hafslund Strøm, skal du være i trygge hender – og da kan du fint tenke på alt mulig annet enn strøm uten å bekymre deg.<br /><br />Kampanjen ble publisert i en rekke ulike flater, blant annet radio.

Bidragsytere

  • Kristoffer Reppen
    AD
  • Sigurd Solberg
    Tekstforfatter
  • Marius Jensen
    Rådgiver
  • Kine Sæthern
    Prosjektleder
  • Magnus Andersen
    Tekniker
  • Elisabeth Andonov
    Produsent
  • Morten Willumsen
    Branding & Communication Manager
  • Iselin Klev
    Brand Activation Specialist
  • Lisa Schieren
    Marketeer
  • Tobias Gausemel Backe
    Content Creator