Fotoboks

Sendt inn av
T/A POL
Kunde
DNB
Medieplassering
VG-lista, Norway Cup, Kundedager Tusenfryd mm.
Fotoboksen ble utviklet i forbindelse med lanseringen av DNBs et eget bankkort for barn som har fylt 10 år, kortlappen.no og kampanjen "Hjertelig velkommen til virkeligheten". For mange barn er bankkortet det først møtet med "voksenverden" og i møtet med banken var det å ta bilde til bankkortet noe av det mest alvorspregede. Som event utviklet vi derfor fotoboksen og gav utfordringen: Ikke smile, ikke le, ikke vise tennene! I fotoboksen ble man ønsket velkommen av en hyggelig mann som viste seg å ha noe triks i ermet. Eller rettere sagt: Han prompet så man kjente lufttrykket, han sparket til en ball så hele rommet ristet, han nøs så man ble fuktig i fjeset. Og bildene ble tatt på eksakt "riktig" tidspunkt. Om bildene fra boksen ble ikke bankkortmateriale, så var de en påminnelse om at banken ikke er så skummel allikevel.

Bidragsytere

  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Lisa J. Canneaux
    Producer
  • Janne Brenda Lysø
    Tekstforfatter
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Monika Augustsson
    Konsulent
  • Pia Svärd
    Ansvarlig hos kunde
  • Stian Johansen
    Art Director
  • Ina Egelandsdal
    Prosjektleder
  • POL
    Reklamebyrå
  • Thomas Emil Johanssen
    Webdesign
  • Jone Fjellstad
    Grafisk Design
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • APT
    Produksjonsbyrå