Frydenlund

1594 d1f89 original
1598 c136f original
1599 5c8c5 original
1601 b6e4f original
1603 a95df original
Sendt inn av
FRANK.
Kunde
Ringnes
Bakgrunn: Frydenlund er et ikon i norsk bryggeri historie. Frydenlund har fra oppstarten i 1887 vært assosiert med kvalitets øl for kjennere. Ringnes ønsket å reposisjonere den ærverdige merkevaren og posisjonere merket tydeligere som ølet for oss som elsker øl. Oppdraget: Byrået har gitt merkets visuelle identitet et løft, og redesignet embalasjen. Konsept: "Smakens brorskap, ølet for oss som elsker øl" Konseptet er basert på Frydenlunds visuelle eiendeler, og gitt en tydeligere rolle i å bekrefte assosiasjonene til Frydenlund, som ølet for kjennere, samt å løfte merket ut av de bruneste assosiasjonene.

Bidragsytere

  • Kjetil Devig på Frank
    Grafisk Design
  • Anette Kirkeby på Frank
    Grafisk Design
  • Kjetil Devig på FRANK.
    Art Director
  • Oscar Michaelsen på FRANK.
    Konsulent