GODKJENT AV VANLIGE FOLK

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Maarud
Medieplassering
Clear Channel Oslo
Medalje
Gullblyanten 2014
Sølv, Print
Maarud relanserte i høst sitt klassiske potetgull, laget på ny og forbedret oppskrift. Potetgullet ble kalt “vårt beste noensinne”, men slike slagord er ikke alltid så enkle å tro på. Kunne noen andre skrive under på at vi hadde fått det til, og samtidig sikre oss oppmerksomhet? Vi castet likesågodt alle modellene til utendørskampanjen ved hjelp av telefonkatalogen, og heldigvis stilte både Dan Thomas, Mette-Mari, Sondre Bjercke og Michael George opp. I en tid hvor våre største konkurrenter også hadde nyhetskampanjer, økte vi salget med hele 20,9%.

Bidragsytere

  • SMFB
    Reklamebyrå
  • Sverrir Brynjólfsson
    Grafisk Design
  • Sveinung Arnestad
    Art Director
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • Pia Ølstad
    Art Director
  • Chris Harrison
    Fotograf
  • Alexander Gjersøe
    Art Director
  • Beathe Stangeland Eide
    Konsulent
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Annette Eidesen
    Ansvarlig hos kunde