Granpa's magic trick

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe
Medieplassering
Kino og TV
Medalje
Gullblyanten 2012
Gull, Håndverk
SAS fokuserer på punktlighet, Norwegian på pris, mens Widerøe var sterkest forbundet med små fly som opererte i Nord-Norge. Widerøe har over 400 daglige avganger til 42 destinasjoner innenriks. For å ta en ny og mer lønnsom posisjon utviklet vi konseptet "Hele Norge. Hele tiden", som ble lansert med denne filmen. Det nye konseptet skal dels tydeliggjøre at Widerøe opererer over hele landet. Og dels skal det løfte fram fordelen med å ha mindre fly enn de to andre selskapene, nemlig at de flyr oftere.

Bidragsytere

  • Marius Holst
    Regissør
  • Magnus Castracane
    Producer
  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Charlotte Havstad
    AD-assistent
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Svein Sælid
    Planner
  • Hanne Bruusgaard
    Ansvarlig hos kunde
  • Siw Børli
    Ansvarlig hos kunde
  • Beril Holte Rasmussen
    Byråproducer
  • 4 1/2
    Produksjonsbyrå