Grans Identitet

Sendt inn av
FRANK.
Kunde
Grans Bryggeri
Medieplassering
på Grans Bryggeri, pakninger og web
I en verden som preges av tunge industriaktører, med store porteføljer av alt fra vann til brus, øl og energidrikker, og en lite inviterende offentlig profil, var det en klar åpning for å fronte det lille, familiedrevne bryggeriet. Grans inviterer deg rett inn i sine over 100 år gamle lokaler, som lukter, smaker og fremstår som et skikkelig øl-bryggeri, slik de har vært det over to århundrer. Ved å la selve bryggeribygningen bli en viktig del av profilen til Grans, lenker man bryggeriet bunnsolid til både historiske tradisjoner, og en samtid preget av en ny generasjon Gran med nye ideer. I alt fra logoen til web-siden har bryggeriet blitt en viktig aktør. Ikke minst sammen med familien Gran, som garanterer for personlig engasjement og markerer en milelang avstand til tung industriell fødevareproduksjon uten ansikter, historier eller et tydelig geografisk opphav. Grans-merkevaren blir nå konsentrert rundt selve bryggerivirksomheten til Grans, med øl som eneste leveranse under Grans-navnet.

Bidragsytere

  • Anette Kirkeby
    Grafisk Design
  • Janniche Rasmussen
    Prosjektleder
  • Oscar Michaelsen
    Konsulent
  • Morten Gran
    Ansvarlig hos kunde
  • Kjetil Devig
    Annet (må beskrives)
  • Eda Lyngra, Rebecca Sakshaug Hoseth, Jason Kinsella, Holger Fangel, Peter-John de Villiers
    Annet (må beskrives)