Hardanger

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TINE Fellesjuice
Medieplassering
VG, Dagbladet, Adresseavisen, A-Magasinet, Appetitt, BT, BT-magasinet, D2, Fædrelandsvennen, Kamille, KK, Magasinet, Maison Mat & Vin, Mat fra Norge, Royal, Stavanger Aftenblad, Stella, Tara VG Helg
Juicemarkedet endrer seg. Nordmenn velger oftere og oftere juice av høyere kvalitet, og det er i dette premiumsegmentet konkurransen er størst. Sunniva ønsker å bygge en sterkere posisjon på premiumjuice, og Sunniva Premium Eplejuice fra Hardanger er et godt bevis på at Sunniva evner å lage juice av høy kvalitet, basert på utsøkte norske råvarer. Eplene i Hardanger er noe av de mest smakfulle vi har i Norge, og de beste eplene finner vi i et begrenset omfang utvalgte steder langs Hardangerfjorden. Fremfor å trykke hardt på de lett tilgjengelige klisjeene om Hardanger, valgte vi å demonstrere Sunnivas rolle som juiceekspert gjennom en hyllest til epletrærne og årets «innsats». På en ekte, naturlig og estetisk måte viser vi en ydmykhet for å få lov til å høste fra så spesielle trær, og muligheten til å lage en så spesiell juice.

Bidragsytere

  • Jørgen Gjærum
    Tekstforfatter
  • Frank Undheim
    Art Director
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Kristin Lien
    Prosjektleder
  • Rune Gabrielsen
    AD-assistent
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design
  • Knut Bry
    Fotograf
  • Svein Sælid
    Planner