Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Mange merkevarer prøver å bli en del av samtalen under store idrettsarrangementer som Fotball-VM.
Likeså for byggvarekjeden Byggtorget, en liten aktør med lav kjennskap og liten følgerskare på Facebook.
For å stå ut i mengden av budskap under Fotball-VM i Russland, foreslo vi at Byggtorget, i Norges fravær, kunne finne et annet lag å heie på: Nigeria, et lag i grønt, samme farge som Byggtorget.
Kampanjen rullet ut på Facebook med konkurranser, tilbud i butikk og poster knyttet til Nigerias tre kamper under gruppespillet. Da Nigeria røk ut, byttet vi lag til Mexico, et annet lag i grønt.
Dessverre kom ingen grønne lag lenger enn til åttendelsfinale, men Byggtorget nådde sitt mål: De hadde langt flere fans, enn da VM startet.