Heldigvis trenger mødre hjelp

Sendt inn av
Jakob Steinmo
Kunde
Posten
NORGES KREATIVE FAGSKOLE Oppdrag: Få gjennomsnittsbrukeren til å ta i bruk Digipost, gjennom påvirkning fra underholdningsbrukeren. Målet er atferdsendring ved sosial handling. Målgruppe: Primær: Gutter/menn,15 - 30 år. Sekundær: Kvinner, 35 - 60 år. Problemstilling: Hvordan få underholdningsbrukeren til å se at Digipost er en nyttig tjeneste som de skal dele med gjennomsnittsbrukerne? Innsikt: Gjennomsnittsbrukerne behøver hjelp til å ta i bruk nye tjenester. Det er mer sannsynlig at de tar imot hjelp fra en underholdningsbruker enn fra oss. Konseptnavn: Heldigvis trenger mødre hjelp - Resten står forklart i løsningen

Bidragsytere

  • Yvonne Denné
    Prosjektleder
  • Jakob Steinmo
    Art Director
  • Rebekka Emilie Nord-Varhaug
    AD-assistent
  • Joachim Sandli
    Tekstforfatter
  • Espen Langslet
    Tekstforfatter
  • Monica Skredderstuen
    Tekstforfatter